Chiagrød som kan blive din favorit

Opt In Image
Få tips til din livsstil
Tilmeld dig mit nyhedsbrev og få min e-bog med masser af inspiration og tips til sundhed, opskrifter, hækling, husholdning med mere.

Ved at tilmelde dig mit nyhedsbrev, accepterer du, at jeg må sende dig nyheder, mails med tips og gode råd, digitale gaver samt informationer om kurser, events og produkter. Du kan til enhver tid afmelde dig mit nyhedsbrev igen. Læs min cookie- og privatlivspolitik her.

Chia grød er blevet mega populær .Ligesom med smoothie .Du kan spise det som mellem måltid og frokost samt morgenmad .

Du kan gå ind på instagram søg på chia grød der er rigtigt mange flotte billeder . 

CHIAGRØD MED HINDBÆR 

  • 4 spsk chia frø 
  • 4 dl mandel mælk 
  • 1/2 agavesirup / honning 
  • 2 dl skyr 
  • 200 frosne hindbær 

fremgangsmåde 

  • Om aften blandes chiafrø , vanilje pulver og mandelmælk i en skål . Kom låg på og sæt det på køl til næste morgen .
  • Hvis du er i tidspres kan det godt gå an at lade det stå i 2-3 timer men resultatet er bedst ved lade det stå natten over .
  • Næste dag blandes der agavesirup og skyr i skålen 
  • I en anden skål kommes de frosne hindbær . Hæld kogende vand over dem og lad det stå i 1 minut . Hæld vandet fra og bland hindbær med chia grøden 
  • Spise med banangranola 
  • Velbekomme 

Husk det er fantasien som sætter grænser .

Du kan se flere opskrifter LÆS HER

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *