Smoothie Bowl

Smoothie bowl

Smoothie bowl med knald på farverne. Top din smoothie bowl med friske bær og eksotiske frugter. Og nyd din smoothie bowl til morgenmad eller som et mellemmåltid i løbet af dagen.

Smoothie bowl

Sådan gør du

Smoothie bowl
  • Blend skyr, bananer og de øvrige ingredienser i ca. 2 min. til en tyk jævn smoothie.
Topping
  • Kom smoothien i 2 skåle og fordel havregryn, mango og bær på toppen. Pynt med spiselige blomster og server.

Velbekomme!

Næringsindhold

Energiindhold for hele retten:

3094 kJ / 739 kcal

Energifordeling:
Fiber:16,2 g
Protein:21,1 %
Kulhydrat:72,8 %
Fedt:6,1 %
Bemærk

Fødevarestyrelsen anbefaler i perioder, at man koger frosne bær. Tjek www.fvst.dk for mere information.

Serveringsforslag

Lav kugler af dragefrugt med et parisiennejern (melonudstikker).

Ingredienser

2 portioner 1 portion  2 portioner  4 portioner  6 portioner  8 portioner 

Smoothie bowl
Cheasy® Skyr med skovbær 0,2%3 dl
Modne bananer i mindre stykker (ca. 200 g)2
Frosne skovbær150 g
Vaniljepulver½ tsk
Topping
Havregryn½ dl
Dragefrugt (pitahaya) i skiver eller kugler1
Mangofrugt i skiver½
Hindbær og/eller ribs75 g
Pynt
Spiselige blomster, fx hornvioler

Du kan læse mere her.. Lav din egen frikadeller. Elsker du tunmouse SE Her. Som måske kan blive din favorit.

Kærlig hilsen

Pernille 🌸

Opt In Image
Få tips til din livsstil
Tilmeld dig mit nyhedsbrev og få min e-bog med masser af inspiration og tips til sundhed, opskrifter, hækling, husholdning med mere.

Ved at tilmelde dig mit nyhedsbrev, accepterer du, at jeg må sende dig nyheder, mails med tips og gode råd, digitale gaver samt informationer om kurser, events og produkter. Du kan til enhver tid afmelde dig mit nyhedsbrev igen. Læs min cookie- og privatlivspolitik her.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *